Product | Subtotaal |
---|---|
Totaalbedrag | € 0,00 |
Betalingsmogelijkheden
Bij Van Gils Automotive staat goede service centraal; zo kunt u bij Van Gils Automotive met onderstaande methodes betalen.
Bestellingen
Om de status van uw bestelling te kunnen inzien logt u in op uw account op onze website. Heeft u desondanks nog vragen? Neem dan contact op met onze verkoopafdelig. Onze medewerkers staan altijd klaar om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ons bereiken per telefoon, e-mail, WhatsApp of de livechat op onze website. Als u uw ordernummer hierbij gereed houdt kunnen wij u het best helpen.
Voorraad en Levertijd
Op onze website wordt het zeer ruime assortiment van Van Gils Automotive weergegeven; dit is altijd onze actuele voorraad, deze onderdelen zijn dus direct beschikbaar. Zoekt u een specifiek onderdeel, maar hebben wij het niet op voorraad? Dan kunt u een een onderzoek-aanvraag doen; mogelijk staat het gezochte onderdeel nog niet online, of komt er op korte termijn een auto binnen voor demontage.
Onderdelen die voor 15:00 uur zijn besteld en betaald worden dezelfde dag nog controleerd, ingepakt en verzonden. U kunt ervan uitgaan dat deze onderdelen de volgende werkdag worden geleverd. Onder werkdagen wordt verstaan maandag t/m vrijdag.
Garantie
Onderdelen bij Van Gils Automotive worden standaard geleverd met minimaal 6 maanden garantie. Bij Van Gils Automotive worden de standaard STIBA garantie- en leveringsvoorwaarden gehanteerd. Deze kunt u hier vinden.
Klachtenafhandeling
Bij Van Gils Automotive doen wij ons uiterste best om onze klanten tevreden maken en tevreden te houden. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn ontstaan? Of heeft u een probleem met een service of product? U kunt uw klacht bij ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Zo kunnen wij ons over uw klacht ontfermen en geven wij u binnen 5 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.
Mocht onze reactie niet bevredigend zijn dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur waarbij Van Gils Automotive is aangesloten.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Afbeeldingen
Alle afbeeldingen die bij onze gebruikte onderdelen staan zijn ook afbeeldingen van het daadwerkelijke onderdeel. Zo kunt u de staat van het onderdeel goed zien en komt u niet voor verrassingen te staan. Het kan ook voorkomen dat er meerdere onderdelen op één afbeelding aanwezig zijn; mocht dit zo zijn dan specificeren wij zo dit zorgvuldig mogelijk.